A better way - Important message to you

A better way - Registration - Inregistrare
Conectare

Completing this form confirms you wish to receive email communications. You can securely opt-out at any time. I agree to give valentin fox permission to send me future emails. I understand I can opt-out at any time in the future.

Powered by Response Magic
Email Marketing System

Walkomarket - Make the Difference -

Walko

Translate

QR morinda

QRCode

20090109



It’s what they say it is....

Rafturile şi vitrinele magazinelor sunt încărcate cu produse. Unele mai scumpe, altele mai ieftine. Unele foarte bune, altele de-a dreptul proaste. Oferta e foarte bogată şi alegerea e tot mai dificilă. Din fericire, unele se detaşează din start şi reprezintă atracţii irezistibile pentru consumator. Diferenţa o fac brandurile.

Brandul este o colecţie de idei, informaţii, experienţe, influenţe, simboluri, asocieri, aşteptări, valori. Mai exact, brandul este universul produsului proiectat în mintea consumatorului. Produsul este tangibil. Poate fi mirosit, gustat, folosit. Brandul, în schimb, trăieşte în mintea consumatorului. Este suma tuturor experienţelor şi percepţiilor pe care clientul le are despre un produs, serviciu sau organizaţie.

Produsele sunt create în fabrică, brandul este creat în minte

Eric Schmidt (CEO la Google) spune că “brand-ul reprezintă partea intangibilă a afacerii tale. Produsele sunt tangibile. Acestea sunt făcute în fabrici şi stocate în depozite; sunt lucruri pe care le poţi ţine în mână. Prin contrast, un brand este o colecţie de elemente intangibile - idei, sentimente, asocieri de cuvinte. Aceste elemente intangbile sunt stocate în depozitul minţii noastre.”

Oamenii cred sau vor să creadă că aleg produse folosind criterii raţionale. Se presupune că alegem un parfum pentru că miroase mai bine decat altul. Sau cumpărăm o maşină pentru că arată bine şi are motor bun. Cei mai mulţi oameni cumpărǎ din motive emoţionale şi, dupǎ ce o fac, gǎsesc motive logice pentru decizia lor de a fi cumpǎrat. Nu suntem întotdeauna conştienţi de efectul pe care îl au brandurile asupra noastră.

În spatele oricărui brand de succes stă un produs sau un serviciu de succes

În linii mari, un brand este promisiunea pe care o companie o face unui client, dar un brand care promite mai mult decât poate livra produsul va sfârşi prin a distruge întreaga afacere. Dar dezvoltat în mod eficient, un brand puternic ajută afacerea să crească mai repede. În condiţii de competitivitate, este aproape imposibil să reuşeşti fără un brand.

Brandul poate duce la creşterea profiturilor, poate atrage cei mai buni parteneri sau cele mai bune talente de pe piaţa forţei de muncă. Şi, mai ales, brandul satisface cel mai bine consumatorul. Brandul câştigă încrederea consumatorului şi, totodată, loialitatea, ceea ce e foarte important, având în vedere faptul că atragerea de noi consumatori este de cel puţin cinci ori mai costisitoare decât păstrarea celor deja existenţi.

Nu se poate vorbi de o reţetă standard prin care să creezi un brand de succes, deşi există mai multe exemple din care ne putem inspira. Trebuie reţinut faptul că brand-ul este dat de universul unui produs, de istoria şi de poziţionarea sa. Brandul reprezintă tot ceea ce consumatorul gândeşte despre produsul respectiv, când îi aude numele sau îi vede simbolul. Pe scurt, it’s not what we say it is. It’s what they say it is.

Share sale

For Leaders

MLMTP trafic

Millionaire Academy

Millionaire Academy Network :: Banner One

Goal Mastery

Optin Page: Goal Mastery For Personal And Financial Achievement

FOX Hits

youtube

PTR

trusteeptr.com

quickcomm

Quick Click Commissions

amazon

walko

Grand Opening!

Advertise your products to shoppers

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

E-Commerce Associates Program

Adkreator

Cash

Whoops!

Te-ai saturat sa fii salariat?
Alege sa fii antreprenor!

De cate ori te-ai gandit cum ar fi sa nu mai ai program fix de lucru, sa nu mai asculti dispozitiile lui X sau Y, sa nu mai suporti tot felul de frecusuri la serviciu doar pentru ca ai de platit intretinerea sau rata la casa.

Si sa muncesti nu pentru salariul acela de supravietuire, ci pentru profit, pentru profitul afacerii tale. Un profit care ti-ar permite o viata inaccesibila in acest moment. Un profit care te-ar face sa spui: "Am facut o treaba buna. Sunt mandru de mine!"
Succesul este o problema de atitudine! Alegerea este numai a ta!
Bani, faima, apreciere... In fiecare secunda milioane de oameni incearca sa gaseasca o modalitate de a le obtine. In acest moment, persoane ca tine, dornice de a lua tot ce e mai bun si mai frumos de la viata, cauta ideea de afacere castigatoare. Majoritatea acestor idei raman in intimitatea gandului, ca un vis de glorie. Multe altele mor in stadiul de proiect. Chiar acum un milion de idei sunt aplicate. Doar una reuseste. Acum ai acces direct la acele afaceri castigatoare.

Ok, ti-a venit ideea care te va imbogati! Ai nevoie de un calcul: care este investitia initiala, profitul lunar, care este potentialul de dezvoltare, care sunt materialele de care ai nevoie, cum se prezinta piata, concurenta. Toate aceste lucruri, alaturi de cele mai noi si mai profitabile oportunitati de afaceri de pe piata romaneasca si nu numai, le gasesti AICI in articolele blogului! Acum on-line, mai usor de primit informatia, mai usor de citit! - urmareste - ne ...

Si... nu uita! Succesul incepe de la o idee! Bine ai venit in lumea oportunitatilor de afaceri!


Map IP Address
Powered byIP2Location.com

Bookmark and Share

Blog counter

triple

Our Privacy Policy

Privacy Policy for walkomarket.blogspot.com/

If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by email at walkocomprest@gmail.com

At walkomarket.blogspot.com/, the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by walkomarket.blogpot.com/ and how it is used.

Log Files
Like many other Web sites, walkomarket.blogspot.com/ makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.

Cookies and Web Beacons
walkomarket.blogspot.com/ dont use cookies to store information about visitors preferences, record user-specific information on which pages the user access or visit, customize Web page content based on visitors browser type or other information that the visitor sends via their browser.

DoubleClick DART Cookie
.:: Google, as a third party vendor, uses cookies to serve ads on your site.
.:: Google's use of the DART cookie enables it to serve ads to your users based on their visit to your sites and other sites on the Internet.
.:: Users may opt out of the use of the DART cookie by visiting the Google ad and content network privacy policy at the following URL - http://www.google.com/privacy_ads.html

Some of our advertising partners may use cookies and web beacons on our site. Our advertising partners include ....
Google Adsense
Adbrite


These third-party ad servers or ad networks use technology to the advertisements and links that appear on walkomarket.blogspot.com/ send directly to your browsers. They automatically receive your IP address when this occurs. Other technologies ( such as cookies, JavaScript, or Web Beacons ) may also be used by the third-party ad networks to measure the effectiveness of their advertisements and / or to personalize the advertising content that you see.

walkomarket.blogspot.com/ has no access to or control over these cookies that are used by third-party advertisers.

You should consult the respective privacy policies of these third-party ad servers for more detailed information on their practices as well as for instructions about how to opt-out of certain practices. walkomarket.blogspot.com/'s privacy policy does not apply to, and we cannot control the activities of, such other advertisers or web sites.

If you wish to disable cookies, you may do so through your individual browser options. More detailed information about cookie management with specific web browsers can be found at the browsers' respective websites.
Copyright © 2009-2012 walkomarket.blogspot.com All rights reserved.