A better way - Important message to you

A better way - Registration - Inregistrare
Conectare

Completing this form confirms you wish to receive email communications. You can securely opt-out at any time. I agree to give valentin fox permission to send me future emails. I understand I can opt-out at any time in the future.

Powered by Response Magic
Email Marketing System

Walkomarket - Make the Difference -

Walko

Translate

QR morinda

QRCode

20090910

acţionează C.L.A.R.

În practica de trainer am rafinat un model de lucru care îmi aduce confort şi siguranţă atunci când îmi pregătesc cursurile. Eu îl numesc modelul CLAR şi în acest articol vreau să ţi-l ofer şi ţie.

Orice program de training, indiferent că durează o săptămână sau 90 de minute, poate fi susţinut după un model de lucru CLAR. Această succesiune de paşi se poate aplica pentru fiecare modul de predare. Dacă ai de prezentat un singur concept într-un modul de 30-90 de minute, poţi aplica modelul o singură dată. Dacă ai mai multe concepte distribuite în mai multe module, poţi aplica modelul în fiecare modul în parte.

Chiar dacă nu eşti trainer, te poţi exprima CLAR în orice conversaţie în care vrei să convingi pe cineva să acţioneze cu claritate. De exemplu, ca manager poţi aplica acest model în delegare. Dacă eşti consultant, îl poţi aplica în sesiunile de lucru cu clienţii, iar dacă ai de pregătit un discurs de vânzări îţi poţi reduce timpul de lucru şi îţi creşti impactul la public.

Modelul are 4 stadii ale căror iniţiale formează acronimul CLAR:

Cadrare
Livrare
Activare
Revizuire
Iată modelul detaliat:

Cadrează
Oferă un unghi de vedere prin care interlocutorii să vadă ceea ce urmează să prezinţi.

De exemplu:
„Urmează să vă ofer o metodă simplă şi practică prin care puteţi pregăti în mai puţin de 5 minute orice şedinţă săptămânală. Avantajul metodei este că evitaţi discuţiile inutile şi scurtaţi timpul dedicat întâlnirii, fără să vă abateţi prea mult de la agendă”

Livrează
Prezintă conceptul/ideea oferind mai întâi imaginea de ansamblu şi apoi detaliile.

De exemplu:
„Conceptul despre care vă vorbesc se numeşte „Modelul CLAR” de prezentare a unei idei către public şi are patru paşi: Cadrarea, Livrarea, Activarea şi Revizuirea. Vă voi explica fiecare stadiu din model, cu exemplele aferente…”

Activează
După ce ai făcut prezentarea conceptului sau a ideii, fă o demonstraţie sau propune o practică de grup care să permită audienţei să înţeleagă în mod concret ce e de făcut.

De exemplu:
Prezintă modelul CLAR de două ori în două cazuri diferite (pentru manageri şi pentru traineri) şi apoi cere participanţilor să exerseze modelul în grupuri de 3-4 persoane.

Revizuieşte
Revizuirea are rolul de a verifica şi fixa în mod corect şi concret informaţia în mintea participanţilor. Pune câteva întrbări care să îndeplinească acest rol şi asigură-te că răspunsurile corespund criteriilor tale de claritate:

De exemplu:
Ce a fost relevant ? Ce aţi învăţat ? Cum vi se pare ? Are utilitate pentru voi ? Unde puteţi aplica ? Ce veţi face concret ?

Modelul CLAR vizează un set de obiective în fiecare dintre cele 4 stadii. Le-am grupat în liste de câte trei pentru această prezentare. Chiar dacă nu este exhaustivă, descrierea are rolul să te ghideze atunci când foloseşti modelul CLAR în munca ta:

Cadrează
Stârneşte curiozitatea
Combate scepticismul
Sugerează relevanţa

Livrează
Oferă imaginea de ansamblu şi apoi detaliile
Fă analogii şi spune poveşti ilustrative
Dă exemple din abundenţă

Activează
Fă demonstraţii (ca exemplu personal sau cu voluntari)
Propune activităţi/ exerciţii individuale şi de grup
Implică audienţa (vizual, duditiv, kinestezic/motor)

Revizuieşte
Verifică modul în care te-ai făcut înţeles
Răspunde la întrebări despre cazuri particulare
Verifică relevanţa şi aplicabilitatea pentru participanţi

Suficient de CLAR ?

Când trainerii, managerii şi vânzătorii acţionează C.L.A.R. eficienţa muncii creşte. Participanţii scapă de sentimentul neplăcut că au pierdut timpul şi implicit, toţi cei implicaşi în proces câştigă.

Modelul CLAR nu este doar o teorie. De unde ştiu ? L-am verificat în practică. Sper să îţi fie şi ţie de folos.

sursa : autor Andy Sekely

Share sale

For Leaders

MLMTP trafic

Millionaire Academy

Millionaire Academy Network :: Banner One

Goal Mastery

Optin Page: Goal Mastery For Personal And Financial Achievement

FOX Hits

youtube

PTR

trusteeptr.com

quickcomm

Quick Click Commissions

amazon

walko

Grand Opening!

Advertise your products to shoppers

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

E-Commerce Associates Program

Adkreator

Cash

Whoops!

Te-ai saturat sa fii salariat?
Alege sa fii antreprenor!

De cate ori te-ai gandit cum ar fi sa nu mai ai program fix de lucru, sa nu mai asculti dispozitiile lui X sau Y, sa nu mai suporti tot felul de frecusuri la serviciu doar pentru ca ai de platit intretinerea sau rata la casa.

Si sa muncesti nu pentru salariul acela de supravietuire, ci pentru profit, pentru profitul afacerii tale. Un profit care ti-ar permite o viata inaccesibila in acest moment. Un profit care te-ar face sa spui: "Am facut o treaba buna. Sunt mandru de mine!"
Succesul este o problema de atitudine! Alegerea este numai a ta!
Bani, faima, apreciere... In fiecare secunda milioane de oameni incearca sa gaseasca o modalitate de a le obtine. In acest moment, persoane ca tine, dornice de a lua tot ce e mai bun si mai frumos de la viata, cauta ideea de afacere castigatoare. Majoritatea acestor idei raman in intimitatea gandului, ca un vis de glorie. Multe altele mor in stadiul de proiect. Chiar acum un milion de idei sunt aplicate. Doar una reuseste. Acum ai acces direct la acele afaceri castigatoare.

Ok, ti-a venit ideea care te va imbogati! Ai nevoie de un calcul: care este investitia initiala, profitul lunar, care este potentialul de dezvoltare, care sunt materialele de care ai nevoie, cum se prezinta piata, concurenta. Toate aceste lucruri, alaturi de cele mai noi si mai profitabile oportunitati de afaceri de pe piata romaneasca si nu numai, le gasesti AICI in articolele blogului! Acum on-line, mai usor de primit informatia, mai usor de citit! - urmareste - ne ...

Si... nu uita! Succesul incepe de la o idee! Bine ai venit in lumea oportunitatilor de afaceri!


Map IP Address
Powered byIP2Location.com

Bookmark and Share

Blog counter

triple

Our Privacy Policy

Privacy Policy for walkomarket.blogspot.com/

If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by email at walkocomprest@gmail.com

At walkomarket.blogspot.com/, the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by walkomarket.blogpot.com/ and how it is used.

Log Files
Like many other Web sites, walkomarket.blogspot.com/ makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.

Cookies and Web Beacons
walkomarket.blogspot.com/ dont use cookies to store information about visitors preferences, record user-specific information on which pages the user access or visit, customize Web page content based on visitors browser type or other information that the visitor sends via their browser.

DoubleClick DART Cookie
.:: Google, as a third party vendor, uses cookies to serve ads on your site.
.:: Google's use of the DART cookie enables it to serve ads to your users based on their visit to your sites and other sites on the Internet.
.:: Users may opt out of the use of the DART cookie by visiting the Google ad and content network privacy policy at the following URL - http://www.google.com/privacy_ads.html

Some of our advertising partners may use cookies and web beacons on our site. Our advertising partners include ....
Google Adsense
Adbrite


These third-party ad servers or ad networks use technology to the advertisements and links that appear on walkomarket.blogspot.com/ send directly to your browsers. They automatically receive your IP address when this occurs. Other technologies ( such as cookies, JavaScript, or Web Beacons ) may also be used by the third-party ad networks to measure the effectiveness of their advertisements and / or to personalize the advertising content that you see.

walkomarket.blogspot.com/ has no access to or control over these cookies that are used by third-party advertisers.

You should consult the respective privacy policies of these third-party ad servers for more detailed information on their practices as well as for instructions about how to opt-out of certain practices. walkomarket.blogspot.com/'s privacy policy does not apply to, and we cannot control the activities of, such other advertisers or web sites.

If you wish to disable cookies, you may do so through your individual browser options. More detailed information about cookie management with specific web browsers can be found at the browsers' respective websites.
Copyright © 2009-2012 walkomarket.blogspot.com All rights reserved.